»Poglavitni interes oglaševalskih podjetij je najti vroči trenutek, ko se nekaj, kar se registrira kot nekdo, odloči nekaj kupiti.«
»So v javnem interesu, koristi imajo vsa podjetja in tudi država.«
»Vsakdo, ki v tem trenutku razmišlja, da bi proizvodnjo zaustavil ali jo preselil drugam /.../ Državi to ni v interesu, pripravljeni smo se z vsakim pogovoriti, pogledati, kje so razlogi za težave, in ugotoviti, ali jim lahko pri težavah – seveda z zelo omejenim naborom orodij – tudi pomagamo.«
»To v tem trenutku ne bi bilo v našem interesu.«
»Po moji interpretaciji in verjetno po interpretaciji marsikoga v medijskih in oglaševalskih krogih je lahko to samo stvar politične povezanosti.«
»Slovenski oglaševalski trg je trenutno v kolapsu.«
»Številni puščajo stare oglaševalske elemente na fasadah.«
»Kljub zagotovilom, da gre izključno za poslovne interese, imamo kar nekaj pomislekov. Vsa ta podjetja, v katera so vlagali madžarski podjetniki, so na medijskem trgu ustvarjala izgube.«
»Najtežje se je znajti v temi tega trenutka. Potem ko se nekaj že zgodi, ljudje vse vedo.«
»Podjetij, ki bi ta trenutek tako poslovno kot tudi strokovno dokazovala svojo ustreznost in kompetentnost, ni veliko.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju