»Poglavitni interes oglaševalskih podjetij je najti vroči trenutek, ko se nekaj, kar se registrira kot nekdo, odloči nekaj kupiti.«
»So v javnem interesu, koristi imajo vsa podjetja in tudi država.«
»Vsakdo, ki v tem trenutku razmišlja, da bi proizvodnjo zaustavil ali jo preselil drugam /.../ Državi to ni v interesu, pripravljeni smo se z vsakim pogovoriti, pogledati, kje so razlogi za težave, in ugotoviti, ali jim lahko pri težavah – seveda z zelo omejenim naborom orodij – tudi pomagamo.«
»To v tem trenutku ne bi bilo v našem interesu.«
»Zaradi interesa preiskave v tem trenutku ne morejo razkriti podrobnosti.«
»Zaradi interesa preiskave v tem trenutku ne moremo razkriti podrobnosti.«
»Po moji interpretaciji in verjetno po interpretaciji marsikoga v medijskih in oglaševalskih krogih je lahko to samo stvar politične povezanosti.«
»Slovenski oglaševalski trg je trenutno v kolapsu.«
»Številni puščajo stare oglaševalske elemente na fasadah.«
»Najtežje se je znajti v temi tega trenutka. Potem ko se nekaj že zgodi, ljudje vse vedo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju